Програма
Завдання модуля:
- Відпрацювати вміння вести тренінг в коуч-позиції, що дозволяє навчати компетентних учасників, які є навіть більшими експертами в темі, що вивчається, ніж сам тренер, а також дозволяє бути ефективним в ситуації невизначеності.
- Дати технології створення групового «Ми» в будь-якій аудиторії будь-якого рівня складності, що дозволяє приймати узгоджені рішення в групі.
- Передати бізнес-тренерам методи коучингу при роботі з групою, що дозволяють створювати імпровізацію в тренінгу під цілі бізнесу та мотиви учасників.
- Передати бізнес-тренерам методи коучингу, що працюють з мисленням людини при груповому навчанні.
- Провести все навчання з гейміфікацією для прискорення процесу.
День 1: Коуч-позиція тренера як основа коуч-підходу в тренінгу:
- У чому цінність коуч-підходу для навчального процесу?
- Порівняння коуч-підходу та експертного підходу при проведенні тренінгів;
- Цілі, що реалізуються;
- Феномени впливу на групу;
- Цільові аудиторії, для яких необхідний коуч-підхід в навчанні.
2. Що таке коуч-позиція тренера та навіщо вона потрібна?
- Цінність коуч-позиції тренера для навчального процесу;
- Чому експертні групи ефективно навчати через коуч-позицію тренера?
- З чого складається коуч-позиція?
3. П'ять принципів Мілтона Еріксона та їх внесок в коуч-позицію:
- Структура зірки Мілтона Еріксона;
- Як застосовувати принципи Мілтона Еріксона при проведенні навчання.
4. Три позиції сприйняття як інструмент утримання коуч-позиції:
- Роль першої позиції сприйняття в житті та в тренінгу;
- Роль другої позиції сприйняття в житті та в тренінгу;
- Роль третьої позиції сприйняття в житті та в тренінгу;
- Практика зміни позицій сприйняття;
- Практика суміщення Зірки Мілтона Еріксона та третьої позиції сприйняття - вхід в коуч-позицію.
5. Колесо балансу як метод коучингу для укладення контракту з групою:
- Алгоритм проведення методу «Колесо балансу» при груповій роботі;
- Мета методу - укласти контракт з групою;
- Феномен впливу методу на групові процеси;
- Варіанти проведення тренінгу після «Колеса балансу».
6. Структура бізнес-тренінгу при використанні коуч-підходу:
- Порівняння модульної структури навчального бізнес-тренінгу та структури тренінгу в коуч-підході при роботі з експертними групами;
- Як поєднати підготовку до тренінгу, план тренінгу та імпровізацію в тренінгу;
- Роль методів тренінгу та коучингу для тренінгу в коуч-підході.
День 2: Методи коучингу при роботі з мисленням експертних груп:
- Піраміда логічних рівнів Роберта Ділтса як інструмент роботи з мисленням:
- Структура піраміди Ділтса;
- Рівні піраміди, через які реалізується навчальний тренінг;
- Рівні піраміди, через які реалізується мотиваційний тренінг;
- Рівні піраміди, через які реалізується інсайтовий тренінг;
- Алгоритм проведення методу «Піраміда Ділтса» при індивідуальній коуч-сесії;
- Використання методу «Піраміда Ділтса» при груповій роботі.
2. Коучингові питання та їх застосування в бізнес-тренінгу:
- Роль коучингових питань в бізнес-тренінгу;
- Схема задавання коучингових питань під час навчання;
- Вплив коучингових питань на групову динаміку;
- Вплив коучингових питань на мислення учасників та феномен інсайтів в тренінгу.
3. Модус та питання «Як якби ...» в бізнес-тренінгу:
- Цілі та феномени впливу питань «Як якби ...»;
- Шість модусів та їх застосування при побудові питань «Як якби ...»;
- Створення атмосфери креативності та атмосфери залученості за допомогою модусів та питань «Як якби ...».
4. Таблиця всіх варіантів коучингових питань:
- Поєднуємо піраміду Ділтса та модуси - отримуємо схему всіх видів коучингових питань;
- Практикуємо формулювання всіх можливих видів коучингових питань по схемі таблиці;
- Як користуватися таблицею питань у тренінгу та яка логіка задавання коучингових питань групі експертів.
5. Тони голосу бізнес-тренера та їх роль в коуч-підході:
- Роль інтонації голосу у впливі на групові процеси, на групове сприйняття та на мислення;
- Чотири тони голосу: голос чарівника, голос друга, голос воїна та голос мудреця, їх вплив на групу;
- Цілі та завдання навчального процесу, що реалізуються за допомогою кожного тону голосу;
- Як управляти власним голосом - практики та вправи.
День 3: Методи коучингу для створення загальногрупового рішення:
- Коучингова хвиля Грінберга як інструмент розуміння рівня зрілості групи для колективного прийняття рішення:
- В яких ситуаціях бізнесу та навчання важливо колективне рішення?
- Структура коучингової хвилі Грінберга;
- Як користуватися хвилею Грінберга при проектуванні та при проведенні тренінгу в коуч-підході;
- Які методи тренінгу та коучингу дозволяють збільшити зрілість групи та підготувати її до колективного рішення?
- Використання методичних карт для ревізії методів.
2. Практика прийняття групового рішення:
- Тоталітарна система прийняття рішення;
- Авторитарна система прийняття рішення;
- Демократична система прийняття рішення;
- Хартія як рольова модель прийняття рішення;
- Аналіз феноменів прийняття рішень на всіх чотирьох моделях.
3. Метод «Система Декартових координат» як інструмент прийняття групових рішень в ситуації вибору:
- Алгоритм проведення методу;
- Вплив методу на групову динаміку;
- Феномени методу: зникнення суперечок, прискорення процесів прийняття групового рішення, беземоційність ;
- Де та як використовувати метод у навчанні та бізнесі.
4. Метод «Техніка Діснея» як інструмент створення креативних групових рішень:
- Алгоритм проведення методу;
- Вплив методу на групову динаміку;
- Феномени методу: креатив, швидкість, багатозадачність;
- Де та як використовувати метод в навчанні та бізнесі.
5. Метод «Дерево Кореневої причини по Євдокимовій» як інструмент аналізу бізнес-проблем:
- Алгоритм проведення методу;
- Вплив методу на групову динаміку;
- Феномени методу: негативного стану переходить в аналіз, конструктив та усвідомлення причини, на яку важливо вплинути;
- Де та як використовувати метод в навчанні та бізнесі.
Відгуки учасників
- Кумакова Анна, Persha studia
Анна, очень харизматичная, структурная и заряжающая энергией. Для меня – пример к чему стремится в своей профессиональной деятельности. Ценные приобретения на сессии: общая матрица тренингов и методов, опыт быстрого создания тренингов, понимание заказчика и что с ним делать. Из полученных знаний, планирую использовать информацию про построение и тестирование/ анкетирование, видеоанализ. - Кот Виктория, McDonald’s Украина ЛТД
Отличный уровень. Структурно. Логично. Алгоритмы – супер! Хорошая устная подача картины, для тех, кто не был на 1 и 2 модуле. А также, разнообразие методов! Наиболее ценное, что было приобретено на тренинге – понимание структуры тренинга + его наполнение. После тренинга, на практике буду использовать все, так как начинаю работу по созданию своего нового тренинга. - Пашкевич Людмила Валентиновна, ООО «Успех»
Тренер Анна – харизматична, лидер, профессионал. Отдает знания и энергию, которую поглощаешь с удовольствием. Наиболее ценное, что было приобретено на тренинге: структура составления тренинга, интервью с заказчиком. После тренинга планирую провести один из модулей тренинга, который разрабатывала в процессе обучения. - Бондарчук Виктория
Анна – тренер для подражания! Захватывает с первого слова. Поражает компетентностью, желанием отдать, передать свои знания, умения. Наиболее ценное приобретение, на этой сессии, было: алгоритм написания тренингов, работа в команде при написании тренинга, услышать желания члена команды. На ближайшее время планирую составить свой тренинг. - Мороз Владислав
Отличная атмосфера тренинга, я считаю, это личная заслуга тренера. Ценное, что приобрел на тренинге – систематизация методов бизнес тренинга и формирование собственного тренинга. Планирую закончить школу и написать собственный тренинг по брендингу. Чтобы наиболее эффективно использовать полученные знания, нужна будет помощь тренера в супервизии. - Джежела Ольга
Анна – профессионал! Очень доступно, много отдает, делится информацией, супер! За эту сессию повторила и закрепила полученную информацию на предыдущих модулях, ответила на возникшие вопросы, занимаюсь написанием тренинга под потребности заказчика. В ближайший месяц планирую написать и провести тренинг.
Фото
Вартість Модуля (3 дні):
Школа ICBT: 8 000 грн.
«Рання пташка»:
- При оплаті до 10 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 000,00 грн. (без урахування ПДВ)
- При оплаті з 11 до 25 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 500,00 грн. (без урахування ПДВ)
- При оплаті 4-х модулів єдиним платежем – знижка 10%.
*Знижки не додаються.
Для проведення онлайн-оплати перейдіть за посиланням