• +38 (067) 539 83 65

МІЖНАРОДНА ШКОЛА БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ ІСВТ В УКРАЇНІ

Навчання експертних груп в коуч-підході. Модуль 4.

Програма

Завдання модуля:

  1. Відпрацювати вміння вести тренінг в коуч-позиції, що дозволяє навчати компетентних учасників, які є навіть більшими експертами в темі, що вивчається, ніж сам тренер, а також дозволяє бути ефективним в ситуації невизначеності.
  2. Дати технології створення групового «Ми» в будь-якій аудиторії будь-якого рівня складності, що дозволяє приймати узгоджені рішення в групі.
  3. Передати бізнес-тренерам методи коучингу при роботі з групою, що дозволяють створювати імпровізацію в тренінгу під цілі бізнесу та мотиви учасників.
  4. Передати бізнес-тренерам методи коучингу, що працюють з мисленням людини при груповому навчанні.
  5. Провести все навчання з гейміфікацією для прискорення процесу.

День 1: Коуч-позиція тренера як основа коуч-підходу в тренінгу:

  1. У чому цінність коуч-підходу для навчального процесу?
  • Порівняння коуч-підходу та експертного підходу при проведенні тренінгів;
  • Цілі, що реалізуються;
  • Феномени впливу на групу;
  • Цільові аудиторії, для яких необхідний коуч-підхід в навчанні.

       2. Що таке коуч-позиція тренера та навіщо вона потрібна?

  • Цінність коуч-позиції тренера для навчального процесу;
  • Чому експертні групи ефективно навчати через коуч-позицію тренера?
  • З чого складається коуч-позиція?

       3. П'ять принципів Мілтона Еріксона та їх внесок в коуч-позицію:

  • Структура зірки Мілтона Еріксона;
  • Як застосовувати принципи Мілтона Еріксона при проведенні навчання.

       4. Три позиції сприйняття як інструмент утримання коуч-позиції:

  • Роль першої позиції сприйняття в житті та в тренінгу;
  • Роль другої позиції сприйняття в житті та в тренінгу;
  • Роль третьої позиції сприйняття в житті та в тренінгу;
  • Практика зміни позицій сприйняття;
  • Практика суміщення Зірки Мілтона Еріксона та третьої позиції сприйняття - вхід в коуч-позицію.

       5. Колесо балансу як метод коучингу для укладення контракту з групою:

  • Алгоритм проведення методу «Колесо балансу» при груповій роботі;
  • Мета методу - укласти контракт з групою;
  • Феномен впливу методу на групові процеси;
  • Варіанти проведення тренінгу після «Колеса балансу».

       6. Структура бізнес-тренінгу при використанні коуч-підходу:

  • Порівняння модульної структури навчального бізнес-тренінгу та структури тренінгу в коуч-підході при роботі з експертними групами;
  • Як поєднати підготовку до тренінгу, план тренінгу та імпровізацію в тренінгу;
  • Роль методів тренінгу та коучингу для тренінгу в коуч-підході.

День 2: Методи коучингу при роботі з мисленням експертних груп:

  1. Піраміда логічних рівнів Роберта Ділтса як інструмент роботи з мисленням:
  • Структура піраміди Ділтса;
  • Рівні піраміди, через які реалізується навчальний тренінг;
  • Рівні піраміди, через які реалізується мотиваційний тренінг;
  • Рівні піраміди, через які реалізується інсайтовий тренінг;
  • Алгоритм проведення методу «Піраміда Ділтса» при індивідуальній коуч-сесії;
  • Використання методу «Піраміда Ділтса» при груповій роботі.

       2. Коучингові питання та їх застосування в бізнес-тренінгу:

  • Роль коучингових питань в бізнес-тренінгу;
  • Схема задавання коучингових питань під час навчання;
  • Вплив коучингових питань на групову динаміку;
  • Вплив коучингових питань на мислення учасників та феномен інсайтів в тренінгу.

       3. Модус та питання «Як якби ...» в бізнес-тренінгу:

  • Цілі та феномени впливу питань «Як якби ...»;
  • Шість модусів та їх застосування при побудові питань «Як якби ...»;
  • Створення атмосфери креативності та атмосфери залученості за допомогою модусів та питань «Як якби ...».

       4. Таблиця всіх варіантів коучингових питань:

  • Поєднуємо піраміду Ділтса та модуси - отримуємо схему всіх видів коучингових питань;
  • Практикуємо формулювання всіх можливих видів коучингових питань по схемі таблиці;
  • Як користуватися таблицею питань у тренінгу та яка логіка задавання коучингових питань групі експертів.

       5. Тони голосу бізнес-тренера та їх роль в коуч-підході:

  • Роль інтонації голосу у впливі на групові процеси, на групове сприйняття та на мислення;
  • Чотири тони голосу: голос чарівника, голос друга, голос воїна та голос мудреця, їх вплив на групу;
  • Цілі та завдання навчального процесу, що реалізуються за допомогою кожного тону голосу;
  • Як управляти власним голосом - практики та вправи.

День 3: Методи коучингу для створення загальногрупового рішення:

  1. Коучингова хвиля Грінберга як інструмент розуміння рівня зрілості групи для колективного прийняття рішення:
  • В яких ситуаціях бізнесу та навчання важливо колективне рішення?
  • Структура коучингової хвилі Грінберга;
  • Як користуватися хвилею Грінберга при проектуванні та при проведенні тренінгу в коуч-підході;
  • Які методи тренінгу та коучингу дозволяють збільшити зрілість групи та підготувати її до колективного рішення?
  • Використання методичних карт для ревізії методів.

      2. Практика прийняття групового рішення:

  • Тоталітарна система прийняття рішення;
  • Авторитарна система прийняття рішення;
  • Демократична система прийняття рішення;
  • Хартія як рольова модель прийняття рішення;
  • Аналіз феноменів прийняття рішень на всіх чотирьох моделях.

      3. Метод «Система Декартових координат» як інструмент прийняття групових рішень в ситуації вибору:

  • Алгоритм проведення методу;
  • Вплив методу на групову динаміку;
  • Феномени методу: зникнення суперечок, прискорення процесів прийняття групового рішення, беземоційність ;
  • Де та як використовувати метод у навчанні та бізнесі.

      4. Метод «Техніка Діснея» як інструмент створення креативних групових рішень:

  • Алгоритм проведення методу;
  • Вплив методу на групову динаміку;
  • Феномени методу: креатив, швидкість, багатозадачність;
  • Де та як використовувати метод в навчанні та бізнесі.

      5. Метод «Дерево Кореневої причини по Євдокимовій» як інструмент аналізу бізнес-проблем:

  • Алгоритм проведення методу;
  • Вплив методу на групову динаміку;
  • Феномени методу: негативного стану переходить в аналіз, конструктив та усвідомлення причини, на яку важливо вплинути;
  • Де та як використовувати метод в навчанні та бізнесі.

Відгуки учасників

  • Кумакова Анна, Persha studia
    Анна, очень харизматичная, структурная и заряжающая энергией. Для меня – пример к чему стремится в своей профессиональной деятельности. Ценные приобретения на сессии: общая матрица тренингов и методов, опыт быстрого создания тренингов, понимание заказчика и что с ним делать. Из полученных знаний, планирую использовать информацию про построение и тестирование/ анкетирование, видеоанализ.
  • Кот Виктория, McDonald’s Украина ЛТД
    Отличный уровень. Структурно. Логично. Алгоритмы – супер! Хорошая устная подача картины, для тех, кто не был на 1 и 2 модуле. А также, разнообразие методов! Наиболее ценное, что было приобретено на тренинге – понимание структуры тренинга + его наполнение. После тренинга, на практике буду использовать все, так как начинаю работу по созданию своего нового тренинга.
  • Пашкевич Людмила Валентиновна, ООО «Успех»
    Тренер Анна – харизматична, лидер, профессионал. Отдает знания и энергию, которую поглощаешь с удовольствием. Наиболее ценное, что было приобретено на тренинге: структура составления тренинга, интервью с заказчиком. После тренинга планирую провести один из модулей тренинга, который разрабатывала в процессе обучения.
  • Бондарчук Виктория
    Анна – тренер для подражания! Захватывает с первого слова. Поражает компетентностью, желанием отдать, передать свои знания, умения. Наиболее ценное приобретение, на этой сессии, было: алгоритм написания тренингов, работа в команде при написании тренинга, услышать желания члена команды. На ближайшее время планирую составить свой тренинг.
  • Мороз Владислав
    Отличная атмосфера тренинга, я считаю, это личная заслуга тренера. Ценное, что приобрел на тренинге – систематизация методов бизнес тренинга и формирование собственного тренинга. Планирую закончить школу и написать собственный тренинг по брендингу. Чтобы наиболее эффективно использовать полученные знания, нужна будет помощь тренера в супервизии.
  • Джежела Ольга 
    Анна – профессионал! Очень доступно, много отдает, делится информацией, супер! За эту сессию повторила и закрепила полученную информацию на предыдущих модулях, ответила на возникшие вопросы, занимаюсь написанием тренинга под потребности заказчика. В ближайший месяц планирую написать и провести тренинг.


Фото

 

Вартість Модуля (3 дні):

Школа ICBT: 8 000 грн.

«Рання пташка»:

  • При оплаті до 10 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 000,00 грн. (без урахування ПДВ)
  • При оплаті з 11 до 25 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 500,00 грн. (без урахування ПДВ)
  • При оплаті 4-х модулів єдиним платежем – знижка 10%.

*Знижки не додаються.

Подати заявку

 

Для проведення онлайн-оплати перейдіть за посиланням