• +38 (067) 334 18 10

МІЖНАРОДНА ШКОЛА БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ ІСВТ В УКРАЇНІ

Створення тренінгу під бізнес-задачі. Модуль 3.

Програма

Завдання модуля:

  1. Передати бізнес-тренерам методику передтренінгової діагностики, що дозволяє точно сфокусувати навчання для вирішення бізнес-завдань з мінімальними витратами.
  2. Передати бізнес-тренерам знання про створення та використання в тренінгу таких системних методів як гра (рольова та ділова, настільна) та case-study для організації практики.
  3. Навчити бізнес-тренерів виявляти ігрові задоволення співробітників, щоб застосовувати гейміфікацію в тренінгу як потужний інструмент мотивації та залучення учасників у навчальний процес.
  4. Навчити бізнес-тренерів ефективно користуватися бізнесовою та навчально-пізнавальною літературою та писати сценарії тренінгу під бізнес-завдання.
  5. Передати бізнес-тренерам знання про розробку навчальних проєктів та написанні нових тренінгових програм.

День 1: Підбір кейсів та ігор для тренінгу з гейміфікацією:

  1. Ігрові задоволення учасників тренінгу:
  • Як провести фокус-групу з діагностики ігрових задоволень майбутніх учасників тренінгу;
  • Як використовувати ігрові задоволення при виборі методів організації практики.

      2. Ігрові динаміки, що залучають учасників тренінгу в навчальний процес з гейміфікацією:

  • П'ять видів ігрових динамік:
  • Феномен посилення включення в навчальних процес за рахунок ігрових динамік.

      3. Case-study як системний метод бізнес-тренінгу:

  • Як писати кейси з урахуванням ігрових задоволень;
  • Як проводити кейси з використанням ігрових динамік;
  • Як організовувати зворотний зв'язок та аналізувати результати кейсів.

      4. Настільна ділова гра як системний метод бізнес-тренінгу:

  • Три універсальних шаблони до створення настільних ділових ігор;
  • Практика створення настільної ділової гри для навчальних цілей.

      5. Рольова гра як системний метод бізнес-тренінгу:

  • Як створювати інструкції до рольової гри з урахуванням ігрових задоволень;
  • Як провести рольову гру з використанням ігрових динамік;
  • Як організовувати зворотний зв'язок та аналізувати результати рольової гри.

День 2: Передтренінгова діагностика та створення навчального проєкту:

  1. Передтренінгова діагностика потреби компанії в навчанні:
  • Методика інтерв'ю з генеральним замовником (ключовим керівником);
  • Збір ключових ідей співробітників + мотивація на майбутнє навчання за допомогою методу «Колесо балансу»;
  • Анкетування майбутніх учасників в ситуації територіального віддалення (авторська методика незакінчених вправ).

       2. Створення навчального проекту під бізнес-завдання:

  • Чим навчальний проект відрізняється від програми тренінгу?
  • В яких випадках потрібна програма тренінгу, а в яких - навчальний проект?
  • Структура успішного навчального проекту та структура успішної програми тренінгу;
  • Методика переконливих текстів при написанні навчального проекту та програми тренінгу.

       3. Як отримати замовлення на проведення навчального проекту або тренінгу (для внутрішніх тренерів - як узгодити програму та   затвердити її у керівництва):

  • Уміння слухати замовника та спиратися на ключові слова;
  • Презентація проекту в діалоговому режимі;
  • Чим бізнес-тренер відрізняється від менеджера з продажів?
  • Чим презентація навчального проекту відрізняється від консультації?
  • Секрети та практика перемоги при конкурсній основі.

День 3: Пишемо сценарій тренінгу:

  1. Як працювати з літературою на етапі написання сценарію:
  • Що ми шукаємо в книгах?
  • Які книги нам потрібні, а які - не приносять користі?
  • Як розподіляти окремі теми тренінгу протягом тренінгового дня?
  • Як написати свій авторський тренінг по чужій книжці?

       2. Що таке сценарій тренінгу та як його писати?

  • Структура сценарію тренінгу, прийнята в ICBT;
  • План-таймінг тренінгу та як він допомагає прискорити написання тренінгу;
  • Використання методологічних карток при написанні сценарію тренінгу;
  • Облік законів групової динаміки на етапі написання сценарію;
  • Як модульна структура тренінгу допомагає в написанні сценарію?
  • Практика в написанні сценарію тренінгу під запит своєї компанії-замовника.

       3. Секрет написання унікального сценарію тренінгу:

  • Чим навчальний тренінг відрізняється від мотиваційного та від інсайтового тренінгу?
  • Яка ключова ідея-послання міститься в тренінгу?
  • Створення ключової ідеї з рівня цінностей, з рівня ідентичності та з рівня місії;
  • Візуалізація ключової ідеї в метафорі-образі;
  • Практика-Вернісаж своїх авторських тренінгів.

       4. Проєктування посттренінгу:

  • Цілі та завдання посттренінгу;
  • Види посттренінгових робіт;
  • Фактори, які впливають на результативність роботи учасників проведеного тренінгу;
  • Чим посттренінг може допомогти в підвищенні результативності бізнес-навчання?

Вартість Модуля (3 дні):

Школа ICBT: 9 900 грн.

«Рання пташка»:

  • При оплаті до 10 вересня 2021 року вартість одного модуля становить 7 200,00 грн. (без урахування ПДВ)
  • При оплаті з 11 до 24 вересня 2021 року вартість одного модуля становить 8 000,00 грн. (без урахування ПДВ)
  • Після 25 вересня вартість становить 9 900,00 грн. (без урахування ПДВ)

При оплаті всієї Школи, 4-х модулів єдиним платежем – знижка 10% від ціни в дату оплати.

Подати заявку

 

Для проведення онлайн-оплати перейдіть за посиланням

Фото

 

Відгуки учасників

  • Кумакова Анна, Persha studia
    Анна, очень харизматичная, структурная и заряжающая энергией. Для меня – пример к чему стремится в своей профессиональной деятельности. Ценные приобретения на сессии: общая матрица тренингов и методов, опыт быстрого создания тренингов, понимание заказчика и что с ним делать. Из полученных знаний, планирую использовать информацию про построение и тестирование/ анкетирование, видеоанализ.
  • Кот Виктория, McDonald’s Украина ЛТД
    Отличный уровень. Структурно. Логично. Алгоритмы – супер! Хорошая устная подача картины, для тех, кто не был на 1 и 2 модуле. А также, разнообразие методов! Наиболее ценное, что было приобретено на тренинге – понимание структуры тренинга + его наполнение. После тренинга, на практике буду использовать все, так как начинаю работу по созданию своего нового тренинга.
  • Пашкевич Людмила Валентиновна, ООО «Успех»
    Тренер Анна – харизматична, лидер, профессионал. Отдает знания и энергию, которую поглощаешь с удовольствием. Наиболее ценное, что было приобретено на тренинге: структура составления тренинга, интервью с заказчиком. После тренинга планирую провести один из модулей тренинга, который разрабатывала в процессе обучения.
  • Бондарчук Виктория
    Анна – тренер для подражания! Захватывает с первого слова. Поражает компетентностью, желанием отдать, передать свои знания, умения. Наиболее ценное приобретение, на этой сессии, было: алгоритм написания тренингов, работа в команде при написании тренинга, услышать желания члена команды. На ближайшее время планирую составить свой тренинг.
  • Мороз Владислав
    Отличная атмосфера тренинга, я считаю, это личная заслуга тренера. Ценное, что приобрел на тренинге – систематизация методов бизнес тренинга и формирование собственного тренинга. Планирую закончить школу и написать собственный тренинг по брендингу. Чтобы наиболее эффективно использовать полученные знания, нужна будет помощь тренера в супервизии.
  • Джежела Ольга
    Анна – профессионал! Очень доступно, много отдает, делится информацией, супер! За эту сессию повторила и закрепила полученную информацию на предыдущих модулях, ответила на возникшие вопросы, занимаюсь написанием тренинга под потребности заказчика. В ближайший месяц планирую написать и провести тренинг.