Програма
Завдання модуля:
- Передати бізнес-тренерам методику передтренінгової діагностики, що дозволяє точно сфокусувати навчання для вирішення бізнес-завдань з мінімальними витратами.
- Передати бізнес-тренерам знання про створення та використання в тренінгу таких системних методів як гра (рольова та ділова, настільна) та case-study для організації практики.
- Навчити бізнес-тренерів виявляти ігрові задоволення співробітників, щоб застосовувати гейміфікацію в тренінгу як потужний інструмент мотивації та залучення учасників у навчальний процес.
- Навчити бізнес-тренерів ефективно користуватися бізнесовою та навчально-пізнавальною літературою та писати сценарії тренінгу під бізнес-завдання.
- Передати бізнес-тренерам знання про розробку навчальних проєктів та написанні нових тренінгових програм.
День 1: Підбір кейсів та ігор для тренінгу з гейміфікацією:
- Ігрові задоволення учасників тренінгу:
- Як провести фокус-групу з діагностики ігрових задоволень майбутніх учасників тренінгу;
- Як використовувати ігрові задоволення при виборі методів організації практики.
2. Ігрові динаміки, що залучають учасників тренінгу в навчальний процес з гейміфікацією:
- П'ять видів ігрових динамік:
- Феномен посилення включення в навчальних процес за рахунок ігрових динамік.
3. Case-study як системний метод бізнес-тренінгу:
- Як писати кейси з урахуванням ігрових задоволень;
- Як проводити кейси з використанням ігрових динамік;
- Як організовувати зворотний зв'язок та аналізувати результати кейсів.
4. Настільна ділова гра як системний метод бізнес-тренінгу:
- Три універсальних шаблони до створення настільних ділових ігор;
- Практика створення настільної ділової гри для навчальних цілей.
5. Рольова гра як системний метод бізнес-тренінгу:
- Як створювати інструкції до рольової гри з урахуванням ігрових задоволень;
- Як провести рольову гру з використанням ігрових динамік;
- Як організовувати зворотний зв'язок та аналізувати результати рольової гри.
День 2: Передтренінгова діагностика та створення навчального проєкту:
- Передтренінгова діагностика потреби компанії в навчанні:
- Методика інтерв'ю з генеральним замовником (ключовим керівником);
- Збір ключових ідей співробітників + мотивація на майбутнє навчання за допомогою методу «Колесо балансу»;
- Анкетування майбутніх учасників в ситуації територіального віддалення (авторська методика незакінчених вправ).
2. Створення навчального проекту під бізнес-завдання:
- Чим навчальний проект відрізняється від програми тренінгу?
- В яких випадках потрібна програма тренінгу, а в яких - навчальний проект?
- Структура успішного навчального проекту та структура успішної програми тренінгу;
- Методика переконливих текстів при написанні навчального проекту та програми тренінгу.
3. Як отримати замовлення на проведення навчального проекту або тренінгу (для внутрішніх тренерів - як узгодити програму та затвердити її у керівництва):
- Уміння слухати замовника та спиратися на ключові слова;
- Презентація проекту в діалоговому режимі;
- Чим бізнес-тренер відрізняється від менеджера з продажів?
- Чим презентація навчального проекту відрізняється від консультації?
- Секрети та практика перемоги при конкурсній основі.
День 3: Пишемо сценарій тренінгу:
- Як працювати з літературою на етапі написання сценарію:
- Що ми шукаємо в книгах?
- Які книги нам потрібні, а які - не приносять користі?
- Як розподіляти окремі теми тренінгу протягом тренінгового дня?
- Як написати свій авторський тренінг по чужій книжці?
2. Що таке сценарій тренінгу та як його писати?
- Структура сценарію тренінгу, прийнята в ICBT;
- План-таймінг тренінгу та як він допомагає прискорити написання тренінгу;
- Використання методологічних карток при написанні сценарію тренінгу;
- Облік законів групової динаміки на етапі написання сценарію;
- Як модульна структура тренінгу допомагає в написанні сценарію?
- Практика в написанні сценарію тренінгу під запит своєї компанії-замовника.
3. Секрет написання унікального сценарію тренінгу:
- Чим навчальний тренінг відрізняється від мотиваційного та від інсайтового тренінгу?
- Яка ключова ідея-послання міститься в тренінгу?
- Створення ключової ідеї з рівня цінностей, з рівня ідентичності та з рівня місії;
- Візуалізація ключової ідеї в метафорі-образі;
- Практика-Вернісаж своїх авторських тренінгів.
4. Проєктування посттренінгу:
- Цілі та завдання посттренінгу;
- Види посттренінгових робіт;
- Фактори, які впливають на результативність роботи учасників проведеного тренінгу;
- Чим посттренінг може допомогти в підвищенні результативності бізнес-навчання?
Відгуки учасників
- Кумакова Анна, Persha studia
Анна, очень харизматичная, структурная и заряжающая энергией. Для меня – пример к чему стремится в своей профессиональной деятельности. Ценные приобретения на сессии: общая матрица тренингов и методов, опыт быстрого создания тренингов, понимание заказчика и что с ним делать. Из полученных знаний, планирую использовать информацию про построение и тестирование/ анкетирование, видеоанализ. - Кот Виктория, McDonald’s Украина ЛТД
Отличный уровень. Структурно. Логично. Алгоритмы – супер! Хорошая устная подача картины, для тех, кто не был на 1 и 2 модуле. А также, разнообразие методов! Наиболее ценное, что было приобретено на тренинге – понимание структуры тренинга + его наполнение. После тренинга, на практике буду использовать все, так как начинаю работу по созданию своего нового тренинга. - Пашкевич Людмила Валентиновна, ООО «Успех»
Тренер Анна – харизматична, лидер, профессионал. Отдает знания и энергию, которую поглощаешь с удовольствием. Наиболее ценное, что было приобретено на тренинге: структура составления тренинга, интервью с заказчиком. После тренинга планирую провести один из модулей тренинга, который разрабатывала в процессе обучения. - Бондарчук Виктория
Анна – тренер для подражания! Захватывает с первого слова. Поражает компетентностью, желанием отдать, передать свои знания, умения. Наиболее ценное приобретение, на этой сессии, было: алгоритм написания тренингов, работа в команде при написании тренинга, услышать желания члена команды. На ближайшее время планирую составить свой тренинг. - Мороз Владислав
Отличная атмосфера тренинга, я считаю, это личная заслуга тренера. Ценное, что приобрел на тренинге – систематизация методов бизнес тренинга и формирование собственного тренинга. Планирую закончить школу и написать собственный тренинг по брендингу. Чтобы наиболее эффективно использовать полученные знания, нужна будет помощь тренера в супервизии. - Джежела Ольга
Анна – профессионал! Очень доступно, много отдает, делится информацией, супер! За эту сессию повторила и закрепила полученную информацию на предыдущих модулях, ответила на возникшие вопросы, занимаюсь написанием тренинга под потребности заказчика. В ближайший месяц планирую написать и провести тренинг.
Фото
Вартість Модуля (3 дні):
Школа ICBT: 8 000 грн.
«Рання пташка»:
- При оплаті до 10 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 000,00 грн. (без урахування ПДВ)
- При оплаті з 11 до 25 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 500,00 грн. (без урахування ПДВ)
- При оплаті 4-х модулів єдиним платежем – знижка 10%.
*Знижки не додаються.
Для проведення онлайн-оплати перейдіть за посиланням