• +38 (067) 539 83 65

МІЖНАРОДНА ШКОЛА БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ ІСВТ В УКРАЇНІ

Управління груповою динамікою. Модуль 2.

Програма

Завдання модулю:

  1. Передати знання про закони групової динаміки та про вплив гейміфікації на групову динаміку.
  2. Надати інструменти та технології управління груповою динамікою.
  3. Навчити тренерів створювати в тренінгу позитивну мотивацію на навчання та розвиток з урахуванням індивідуальних особливостей учасників.
  4. Надати інструменти роботи зі складними групами та складними учасниками.
  5. Показати, як через гейміфікацію можна прискорювати навчальні процеси та залучати учасників у навчання-гру.

День 1: Групова динаміка

  1. Граємо та опановуємо закони розвитку групи:
  • Чотири етапи розвитку групи та ефективність навчання на кожному з них;
  • Роль та можливості тренера на кожному етапі розвитку групи;
  • Ролі учасників та поведінка на кожному етапі розвитку групи (агент впливу, агент експертності, учень, учасник що випадає із групи).

       2. Несвідоме ставлення «свій / чужий» між учасниками та тренером, вплив на групову динаміку:

  • Що означає відношення «свій / чужий» в навчальному процесі?
  • Як впливає ставлення «свій / чужий» на ефективність навчання?
  • Як тренеру керувати відносинами та створити простір «всі свої»?

       3. Що означає групова динаміка та що означає управління нею?

       4. Групова дискусія як метод системної дії в бізнес-тренінгу:

  • Цілі бізнес-навчання, які можна вирішити за допомогою групової дискусії;
  • Вплив групової дискусії на групову динаміку;
  • Ігри, що створюють простір групової дискусії: Zoom, обеліск лад, загадка Ейнштейна та ін.. Як шукати та як створювати такі ігри.

       5. Внутрішня позиція тренера та її вплив на групу та групову динаміку:

  • Групові емоції та групові реакції;
  • Види внутрішніх позицій бізнес-тренера;
  • Граємо у гру «Хто я в усьому цьому?». Як створити атмосферу «тут всі свої»?

       6. Шерінг як метод системного зворотного зв'язку та метод гармонізації групових процесів:

  • Цілі та завдання шерінгу;
  • Алгоритм проведення шерінгу;
  • Види та форми шерінгу.

День 2: Методи тренінгу, що коригують групову динаміку та залучають учасників до навчального процесу:

  1. Кінометафора як метод бізнес-тренінгу:
  • Цілі та завдання методу кінометафори;
  • Коригуючий вплив методу на групову динаміку;
  • Алгоритм проведення методу та три форми організації аналізу кінометафори.

       2. Соціометрія як метод діагностики та корекції групових процесів:

  • Цілі та завдання методу соціометрії;
  • Коригуючий вплив соціометрії на групову динаміку;
  • Соціометрія «Картина», алгоритм проведення та місце в структурі тренінгу;
  • Соціометрія «Місто майстрів», алгоритм проведення та місце в структурі тренінгу;
  • Соціометрія «Дерево», алгоритм проведення та місце в структурі тренінгу;
  • Соціометрія «Медалі», алгоритм проведення та місце в структурі тренінгу.

       3. Гра та гейміфікація як методологічна стратегія організації навчання:

  • Унікальність групової динаміки при використанні гейміфікації - швидкість, безконфліктність, легкість, ефективність;
  • Інструменти та форми при впровадженні гейміфікації в навчальний процес;
  • Гра та ігрові динаміки як основа гейміфікації.

День 3: Як тренер сам створює складних та легких учасників:

  1. П'ять зон повідомлень та п’ять сфер впливу тренера на групові та індивідуальні процеси комунікації на тренінгу:
  • Зона інформаційна: що ми вивчаємо та чи можна це вивчити, не приходячи на тренінг (дистанційно, самоосвіта, через інтернет і т.д.)?
  • Зона емоцій: кайфувати, страждати або проявляти агресію?
  • Зона Его та амбіцій - чи зможу бути самим собою?
  • Зона підтексту: на яких цінностях ми вчимося та які бажання виконуємо?
  • Зона впливу: старанність або протест?

       2. Емоційний інтелект тренера як компетенція, що забезпечує гармонію групових процесів:

  • Граємо у гру «Емоційний інтелект»;
  • Розвиваємо компетенції усвідомлення та управління своїми емоціями та емоціями учасників;
  • Визначаємо прийоми роботи зі станами учасників під час навчального процесу.

       3. Лабілізація як методологічна стратегія навчання немотивованої важкої групи:

  • Що входить в стратегію лабілізації?
  • Для яких типів груп підходить стратегія лабілізації, а для яких - ні?
  • Як грамотно провести лабілізацію?

       4. Тести в тренінгу як інструмент залучення групи в навчальний процес:

  • Навіщо потрібні тести, які завдання навчання вони вирішують?
  • Тести лабілізаційні: цілі, завдання, алгоритм проведення;
  • Тести діагностичні проектні: цілі, завдання, алгоритм проведення.

       5. Як створювати тренінгові модулі з урахуванням типів майбутніх учасників тренінгу та групової динаміки:

  • Граємо у гру «Управління груповою динамікою»;
  • Застосовуємо лайфхаки з управління груповою динамікою, з урахуванням рівня компетенції та специфіки мотивації учасників тренінгу;
  • Розбираємо помилки тренера при роботі з групою, знаходимо оптимальні рішення.

Все навчання модуля реалізовано через ігровий підхід. Використання гейміфікації в тренінгу дозволяє збільшити швидкість навчального процесу за рахунок збільшення практики та зниження кількості суперечок. За рахунок створення досвіду проживання кожного досліджуваного методу - навчання стає приємним, комфортним та, більш ефективним. Ми надаємо вам не тільки знання з управління груповою динамікою, а й досвід впровадження гейміфікації у навчальний процес.

Ми свідомо прибрали з модуля теми щодо груповим конфліктів та агресивних учасників тому, що ми покажемо вам силу впливу внутрішньої позиції самого тренера на групу в цілому, і на кожного учасника окремо. Ми покажемо вам, як тренеру гармонізувати групові процеси за рахунок роботи над самим собою. Саме ставлення тренера до учасників може як збільшити опір групи, так і збільшити командоутворення. А за рахунок чого це відбувається і як цим керувати - ви дізнаєтеся та відчуєте на другому модулі ICBT.

Відгуки учасників

  • Печерская Наталия, компания «Accord Consulting»
    Очень довольна своим участием и работой на тренинге. Тренер профессионал, друг и наставник. Тренер просто супер! Первый раз вышла к группе как тренер. В ближайшее время после тренинга на практике планирую использовать такие знания как: работа с группой, самопрезентация, методы восстановления баланса.
  • Чайка Антонина, компания «Киевстар»
    Аня, настоящий живой тренер! Наилучший пример бизнес-тренера в моей практике\жизни. Аня, спасибо! Наиболее ценными были знания по работе с агрессией в группе, понимание как подвести группу к осознанию и умению разделить ответственность вместе с группой. Этапы групповой динамики, влияние на них ролей. Всего хватило! Все было оптимально!
  • Скорик Тетяна, компанія «Ciklum»
    Як завжди Аня – приклад, який надихає. Найбільш цінним надбанням на тренінгу були знання по етапам, ролям та самопрезентація. Найближчим часом планую використовувати у практиці групову дискусію.
  • Мороз Лилия, компания «СофтЛайн»
    Свое участие на тренинге могу оценить на 10 из 10. Представлена интересная подача материала, много личных кейсов и рекомендаций, что для меня очень важно. Наиболее ценным приобретением на тренинге было 4 канала сообщения-взаимодействия, балансная модель


Фото

 

Вартість Модуля (3 дні):

Школа ICBT: 8 000 грн.

«Рання пташка»:

  • При оплаті до 10 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 000,00 грн. (без урахування ПДВ)
  • При оплаті з 11 до 25 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 500,00 грн. (без урахування ПДВ)
  • При оплаті 4-х модулів єдиним платежем – знижка 10%.

*Знижки не додаються.

Подати заявку

 

Для проведення онлайн-оплати перейдіть за посиланням