Програма
Завдання модулю:
- Передати знання про закони групової динаміки та про вплив гейміфікації на групову динаміку.
- Надати інструменти та технології управління груповою динамікою.
- Навчити тренерів створювати в тренінгу позитивну мотивацію на навчання та розвиток з урахуванням індивідуальних особливостей учасників.
- Надати інструменти роботи зі складними групами та складними учасниками.
- Показати, як через гейміфікацію можна прискорювати навчальні процеси та залучати учасників у навчання-гру.
День 1: Групова динаміка
- Граємо та опановуємо закони розвитку групи:
- Чотири етапи розвитку групи та ефективність навчання на кожному з них;
- Роль та можливості тренера на кожному етапі розвитку групи;
- Ролі учасників та поведінка на кожному етапі розвитку групи (агент впливу, агент експертності, учень, учасник що випадає із групи).
2. Несвідоме ставлення «свій / чужий» між учасниками та тренером, вплив на групову динаміку:
- Що означає відношення «свій / чужий» в навчальному процесі?
- Як впливає ставлення «свій / чужий» на ефективність навчання?
- Як тренеру керувати відносинами та створити простір «всі свої»?
3. Що означає групова динаміка та що означає управління нею?
4. Групова дискусія як метод системної дії в бізнес-тренінгу:
- Цілі бізнес-навчання, які можна вирішити за допомогою групової дискусії;
- Вплив групової дискусії на групову динаміку;
- Ігри, що створюють простір групової дискусії: Zoom, обеліск лад, загадка Ейнштейна та ін.. Як шукати та як створювати такі ігри.
5. Внутрішня позиція тренера та її вплив на групу та групову динаміку:
- Групові емоції та групові реакції;
- Види внутрішніх позицій бізнес-тренера;
- Граємо у гру «Хто я в усьому цьому?». Як створити атмосферу «тут всі свої»?
6. Шерінг як метод системного зворотного зв'язку та метод гармонізації групових процесів:
- Цілі та завдання шерінгу;
- Алгоритм проведення шерінгу;
- Види та форми шерінгу.
День 2: Методи тренінгу, що коригують групову динаміку та залучають учасників до навчального процесу:
- Кінометафора як метод бізнес-тренінгу:
- Цілі та завдання методу кінометафори;
- Коригуючий вплив методу на групову динаміку;
- Алгоритм проведення методу та три форми організації аналізу кінометафори.
2. Соціометрія як метод діагностики та корекції групових процесів:
- Цілі та завдання методу соціометрії;
- Коригуючий вплив соціометрії на групову динаміку;
- Соціометрія «Картина», алгоритм проведення та місце в структурі тренінгу;
- Соціометрія «Місто майстрів», алгоритм проведення та місце в структурі тренінгу;
- Соціометрія «Дерево», алгоритм проведення та місце в структурі тренінгу;
- Соціометрія «Медалі», алгоритм проведення та місце в структурі тренінгу.
3. Гра та гейміфікація як методологічна стратегія організації навчання:
- Унікальність групової динаміки при використанні гейміфікації - швидкість, безконфліктність, легкість, ефективність;
- Інструменти та форми при впровадженні гейміфікації в навчальний процес;
- Гра та ігрові динаміки як основа гейміфікації.
День 3: Як тренер сам створює складних та легких учасників:
- П'ять зон повідомлень та п’ять сфер впливу тренера на групові та індивідуальні процеси комунікації на тренінгу:
- Зона інформаційна: що ми вивчаємо та чи можна це вивчити, не приходячи на тренінг (дистанційно, самоосвіта, через інтернет і т.д.)?
- Зона емоцій: кайфувати, страждати або проявляти агресію?
- Зона Его та амбіцій - чи зможу бути самим собою?
- Зона підтексту: на яких цінностях ми вчимося та які бажання виконуємо?
- Зона впливу: старанність або протест?
2. Емоційний інтелект тренера як компетенція, що забезпечує гармонію групових процесів:
- Граємо у гру «Емоційний інтелект»;
- Розвиваємо компетенції усвідомлення та управління своїми емоціями та емоціями учасників;
- Визначаємо прийоми роботи зі станами учасників під час навчального процесу.
3. Лабілізація як методологічна стратегія навчання немотивованої важкої групи:
- Що входить в стратегію лабілізації?
- Для яких типів груп підходить стратегія лабілізації, а для яких - ні?
- Як грамотно провести лабілізацію?
4. Тести в тренінгу як інструмент залучення групи в навчальний процес:
- Навіщо потрібні тести, які завдання навчання вони вирішують?
- Тести лабілізаційні: цілі, завдання, алгоритм проведення;
- Тести діагностичні проектні: цілі, завдання, алгоритм проведення.
5. Як створювати тренінгові модулі з урахуванням типів майбутніх учасників тренінгу та групової динаміки:
- Граємо у гру «Управління груповою динамікою»;
- Застосовуємо лайфхаки з управління груповою динамікою, з урахуванням рівня компетенції та специфіки мотивації учасників тренінгу;
- Розбираємо помилки тренера при роботі з групою, знаходимо оптимальні рішення.
Все навчання модуля реалізовано через ігровий підхід. Використання гейміфікації в тренінгу дозволяє збільшити швидкість навчального процесу за рахунок збільшення практики та зниження кількості суперечок. За рахунок створення досвіду проживання кожного досліджуваного методу - навчання стає приємним, комфортним та, більш ефективним. Ми надаємо вам не тільки знання з управління груповою динамікою, а й досвід впровадження гейміфікації у навчальний процес.
Ми свідомо прибрали з модуля теми щодо груповим конфліктів та агресивних учасників тому, що ми покажемо вам силу впливу внутрішньої позиції самого тренера на групу в цілому, і на кожного учасника окремо. Ми покажемо вам, як тренеру гармонізувати групові процеси за рахунок роботи над самим собою. Саме ставлення тренера до учасників може як збільшити опір групи, так і збільшити командоутворення. А за рахунок чого це відбувається і як цим керувати - ви дізнаєтеся та відчуєте на другому модулі ICBT.
Відгуки учасників
- Печерская Наталия, компания «Accord Consulting»
Очень довольна своим участием и работой на тренинге. Тренер профессионал, друг и наставник. Тренер просто супер! Первый раз вышла к группе как тренер. В ближайшее время после тренинга на практике планирую использовать такие знания как: работа с группой, самопрезентация, методы восстановления баланса. - Чайка Антонина, компания «Киевстар»
Аня, настоящий живой тренер! Наилучший пример бизнес-тренера в моей практике\жизни. Аня, спасибо! Наиболее ценными были знания по работе с агрессией в группе, понимание как подвести группу к осознанию и умению разделить ответственность вместе с группой. Этапы групповой динамики, влияние на них ролей. Всего хватило! Все было оптимально! - Скорик Тетяна, компанія «Ciklum»
Як завжди Аня – приклад, який надихає. Найбільш цінним надбанням на тренінгу були знання по етапам, ролям та самопрезентація. Найближчим часом планую використовувати у практиці групову дискусію. - Мороз Лилия, компания «СофтЛайн»
Свое участие на тренинге могу оценить на 10 из 10. Представлена интересная подача материала, много личных кейсов и рекомендаций, что для меня очень важно. Наиболее ценным приобретением на тренинге было 4 канала сообщения-взаимодействия, балансная модель
Фото
Вартість Модуля (3 дні):
Школа ICBT: 8 000 грн.
«Рання пташка»:
- При оплаті до 10 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 000,00 грн. (без урахування ПДВ)
- При оплаті з 11 до 25 березня 2021 року вартість одного модуля становить 7 500,00 грн. (без урахування ПДВ)
- При оплаті 4-х модулів єдиним платежем – знижка 10%.
*Знижки не додаються.
Для проведення онлайн-оплати перейдіть за посиланням